Форми занять
Навчання за освітньою програмою передбачає:
- аудиторні заняття та самостійне навчання;
- лекції та практичні заняття;
- проходження практики на підприємствах;
- аудиторні заняття та онлайн навчання
Самостійне навчання
Це ефективний спосіб опанувати навички тайм-менеджменту, самостійної роботи з інформацією, виховати у собі відповідальність та автономність, а головне - НАВЧИТИСЯ НАВЧАТИСЯ.
Кожна дисципліна передбачає час для самостійного навчання!
До самостійного навчання входить: робота з літературою та самостійне закріплення лекційного матеріалу; домашні завдання; робота з додатковою літературою, яка не розглядається на заняттях, але вивчення якої підвищить ваш професійний рівень та за знання якої ви, навіть, зможете отримати додаткові бали.
Індивідуальна траєкторія навчання
Відповідно до Положення про організацію освітнього процесу
Положення про формування переліку та обрання навчальних дисциплін студентами
ви зможете сформувати індивідуальну освітню траєкторію через механізм індивідуальних навчальних планів.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН складається на кожний навчальний рік і містить.
ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ формується за рахунок:
- навчальних дисциплін за вибором студента,
- обрання баз практик (виробнича, передатестаційна),
- обрання об’єкту і предмету досліджень під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи,
- написання наукової роботи,
- можна підсилити деякі результати навчання через вибір завдань у рамках дисципліни.
Методика викладання
У викладанні дисциплін освітньої програми ми грунтуємось на таких принципах, як:
- студентоцентроване навчання,
- самонавчання,
- проблемно-орієнтоване навчання,
- навчання через практику,
- навчання на основі досліджень.
Процес навчання передбачає кураторську допомогу студентам від викладача, закріпленого за студентською групою, а також індивідуальні консультації викладачів програми в університеті та в онлайн середовищі.
Навчання проводиться у вигляді лекцій, практичних занять із застосуванням інформаційних технологій та спеціалізованих професійних програм, а також інтерактивних методів взаємодії типу «викладач-студент» та «студент-студент».
Періодично відбуваються професійні зустрічі з науковцями, практиками-бухгалтерами та аудиторами. Практикується підхід «S2S» (student-to-student) та «G2S» (graduate-to-student), який полягає у систематичній передачі академічного та професійного досвіду студентам програми від інших студентів та випускників, які працюють за фахом.
Передбачена робота в групах, самостійна робота.
Викладачі активно застосовують метод кейсів, групового діалогу, дебатів, "світового кафе", mind maps. Також ми використовуємо технології Menti.com, Kahoot!
Аудиторне навчання поєднується з онлайн навчанням на платформі Moodle та у комунікаційному застосунку Teams.
Невід’ємним елементом викладання та навчання є робота з первинною документацією фінансового обліку, оподаткування та аудиту.
Більше 30% часу програми відведено на практичну підготовку проведення теоретичних досліджень, практичних спостережень на підприємстві та написання кваліфікаційної роботи з авторськими пропозиціями.
Академічна мобільність
Уявіть, що академічна мобільність - це дуже класна можливість для вас поїхати повчитися у інший університет України або інших країн, наприклад, на 1 семестр, а потім повернутися і перезарахувати ваші результати навчання на нашій кафедрі.
Викладачі освітньої програми разом з менеджерами університету надають студентам фахову та організаційну підтримку у реалізації мобільності.
Академічна мобільність за програмою передбачена у рамках угоди між Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка» та Державним університетом «Житомирська політехніка».
Слухач програми запрошується самостійно моніторити міжнародні пропозиції на сайті відділу міжнародної академічної мобільності та міжнародних проектів Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» http://projects.nmu.org.ua/ua/ або через будь-які інші зручні інформаційні ресурси.
Викладачі освітньої програми разом з менеджерами відділу міжнародної академічної мобільності та міжнародних проектів надають студентам консультаційну підтримку у частині фахового змісту та технічних параметрів при підготовці аплікаційних документів на отримання можливості міжнародної мобільності.
ПРОПОНУЄМО РОЗГЛЯНУТИ НАСТУПНІ ВАРІАНТИ МІЖНАРОДНОЇ МОБІЛЬНОСТІ НА НАЙБЛИЖЧИЙ ПЕРІОД.
1. Вхідна та вихідна мобільність з метою неформальної освіти у країни-партнери: Польща, Грузія, Італія в рамках проєкту Erasmus+ (K2, зміцнення потенціалу у сфері молоді) FUTURE (2018 – 2021 р.р.).
Мобільність з метою неформальної освіти за цим проектом має тематику адаптації біженців та внутрішньо переміщених осіб у новому європейському суспільстві.
Знання та навички, які можна отримати за проектом відносяться до soft skills: знання про європейські цінності демократичного суспільства; навички міжкультурного спілкування англійською, критичного мислення, креативності, самопрезентації, тимбілдингу, тайм-менеджменту, толерантного сприйняття світу.
2. Вихідна мобільність з метою отримання неформальної освіти до Технічного університету Дрездена у рамках проекту «Тандемпартнерство» з питань студентського самоврядування в університетах (до 2021 р.).
3. Академічна вихідна мобільність за програмою може бути здійснена у рамках міжнародних угод між Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка» та:
- Університетом Вітовта Великого (м. Каунас, Литва);
- Вищою Банківською Школою (м. Вроцлав, Польща);
- Університетом Марії Кюрі-Склодовської (м. Люблін, Польща);
- Економічним університетом Кракова (м. Краків, Польща);
- Казахським національним університетом ім. Аль-Фарабі (м. Алмати, Казахстан);
- Університетом Карабюк (Туреччина);
- Технічним університетом Дрездена (ФРН).
4. Слухачі програми можуть подавати документи на отримання стипендій та грантів академічної, наукової та неформальної мобільності
- Overseas Research Students Awards Scheme (ORSAS);
- Програми післядипломних стипендій Chevening;
- Німецької служби академічних обмінів DAAD для стажування, проходження практики, групових подорожей у ЗВО ФРН за фахом;
- Програма Європейського університету Віадріна;
- Стипендії ім. Фулбрайта для навчання в університетах Сполучених Штатів Америки / Fulbright Graduate Student Program;
- Міжнародного Вишеградського фонду;
- Фонду Бредлі;
- Стипендійної програми GFPS;
- Стипендій Copernicus;
- Бюро з Академічних визнань та Міжнародних обмінів (Польща);
- Стипендії від Центрального Європейського Університету (Будапешт, Угорщина).
Оцінювання та контроль
До контрольних заходів належать поточний та підсумковий контролі. Поточний контроль здійснюється для всіх видів аудиторних занять протягом терміну дисципліни з метою рівномірного визначення досягнення результатів навчання частинами (за розділом, темою).
Підсумковий контроль комплексно оцінює досягнення результатів навчання у формі диференційованого заліку або екзамену.
Якщо за поточний контроль студент набирає більше 60 балів, оцінювання за дисципліною дорівнює оцінці поточного контролю.
Якщо менше 60 балів або є бажання підвищити свою оцінку, студент повинен виконати комплексну контрольну роботу.
Політика оцінювання за кожною дисципліною, а також порядок повторного проходження контрольних заходів або оскарження результатів контрольних заходів представлені у силабусах дисциплін.
Стоп порушенням АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
Основними документами НТУ «ДП», які містять політику, стандарти і процедури дотримання академічної доброчесності є Кодекс академічної доброчесності, Політика забезпечення якості вищої освіти, Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти НТУ «ДП», Положення про стейкхолдерів освітніх програм та інші документи, що розміщені на сторінці Відділу внутрішнього забезпечення якості вищої освіти http://www.nmu.org.ua/ua/content/infrastructure/structural_divisions/Internal_quality_higher_education/ .
Списування, плагіат, фабрикація, фальсифікація, вчинення корупційних дій ЗАБОРОНЕНІ У НТУ "ДНІПРОВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" ТА ТЯГНУТЬ ЗА СОБОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОРУШНИКІВ.