Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Правила прийому

Вступ на програму осіб з особливими потребами
Правила прийому НТУ «ДП» https://www.nmu.org.ua/ua/content/study/admission/umovi_vstupy/ngu/08.pdf інформують про умови вступу та права осіб з особливими потребами.

У подальшому для реалізації прав таких осіб створюються умови для здобуття ними освіти з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів; надаються пільги і соціальні гарантії згідно законодавства; визначені дії працівників НТУ «ДП» щодо забезпечення зручного перебування та якісного обслуговування в університеті осіб, які потребують допомоги, у «Порядку супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в НТУ «ДП» http://www.nmu.org.ua/ua/content/activity/us_documents/Poryadok%20suprovodu%20osib%20z%20invalidnistyu.pdf .

Поширюється доступ осіб з особливими потребами до якісної освіти на основі IT-технологій; реалізується індивідуальний підхід до навчання.

Соціально-психологічна служба НТУ «ДП» виявляє психологічні особливості кожного студента, допомагає в адаптації в освітнє середовище.

Основні входи до НТУ «ДП» обладнані пандусами. 

Консультаційний пункт кафедри працює щодня протягом терміну приймальної комісії у корпусі 10 (офіс 412). Тут вам допоможуть у створенні електронного кабінету та подачі заяв, а також проконсультують щодо освітньої програми та умов навчання в університеті.


Локація приймальної комісії
Локація кафедри
Контакти

Спеціальність 071 "Облік і оподаткування"




Soft skills & Hard skills
Ми мріємо, що по завершенню навчання за програмою ви опануєте так звані soft + hard skills.

Hard skills - це ваші професійні навички у галузі обліку, аудиту, оподаткування, аналізу та контролю. Ви здобудите їх завдяки контенту навчальних дисциплін.
Soft skills - це ваші навчики комунікувати, працювати у команді, працювати з інформацією, критично мислити.
Soft Hard skills.png

Більше про це можна дізнатися тут.

ЯК МИ ДОПОМОЖЕМО ВАМ ОПАНУВАТИ SOFT SKILLS ?

1) Ви обов'язково будете вивчати «Іноземна мова для професійної діяльності» (6 кредитів ЄКТС) для комунікативних навичок іноземною мовою та мультикультурного адаптування, чого вимагає тенденція інтернаціоналізації сфери обліку і аудиту.
2) 1 дисципліна (4 кредити) з 6 вибіркових обов’язково має бути soft skills.
3) Кожна дисципліна має ціль розвинути згідно НРК вашу комунікацію, автономність, самоорганізацію та відповідальність. Це досягається через методи навчання (інтерактивні діалоги, дебати, он-лайн заняття, командна робота, індивідуальні консультації, е-листування, презентації); самостійне навчання, опанування додаткової літератури, виконання завдань у визначений термін згідно вимог; відповідальний вибір дисциплін та завдань. Це підтримується системою оцінювання: за перелічені складові присвоюються бали.
4) Робота з інформацією та генерування унікальних рішень – це принципи роботи фахівця з обліку і аудиту, дослідника. Тому всі дисципліни пропонують вивчити додаткову літературу, за використання якої надаються бали.
5) Комплекс soft skills закріплюється через практики та виконання кваліфікаційної роботи.
6) НТУ «ДП» надає можливості розвитку soft skills у позакредитний час через участь у творчих міжнародних та національних проектах.

Компетентності та результати навчання
Компетентності та результати навчання - це те, чому ви навчитесь після завершення програми.
Компетентності можна знайти в описі освітньої програми тут.
Програмні результати навчання також можна знайти в описі освітньої програми тут.
А результати навчання за кожною окремою дисципліною дивіться, будь ласка, у силабусах.


Вибірковість дисциплін
Освітня програма передбачає, що частину дисциплін ви будете вивчати обов'язково, а частину - ви будете самі обирати з наданого переліку вибіркових дисциплін.
  • Ви маєте до кінця першого сесместру обрати 6 дисциплін, які будете слухати у другому семестрі.
  • 1 дисципліна має бути soft skills.
  • Про свій вибір дисциплін ви маєте повідомити деканат фінансово-економічного факультету, надіславши туди електронного або власноруч написаного листа. Або здійснити вибір у власному електронному кабінеті (про те, як це зробити тут).
  • З переліком дисциплін ви зможете ознайомитися у електронному кабінеті або на сайті університету тут.
  • З переліком фахових дисциплін, які пропонує обрати вам кафедра обліку і аудиту, щоб доповнити ваші результати навчання саме професійними знаннями та навичками, можна ознайомитися тут.
Детально про вибірковість дисцисплін читайте у відповідних Положеннях:

Положення про організацію освітнього процесу http://www.nmu.org.ua/ua/content/activity/us_documents/Pologenie_pro_organiz_osvit_process_2019.pdf
Положення про формування переліку та обрання навчальних дисциплін студентами https://www.nmu.org.ua/ua/content/activity/us_documents/The_choice_of_academic_disciplines_by_students_2019.pdf







Форми занять
Навчання за освітньою програмою передбачає:
  • аудиторні заняття та самостійне навчання;
  • лекції та практичні заняття;
  • проходження практики на підприємствах;
  • аудиторні заняття та онлайн навчання

Самостійне навчання
Це ефективний спосіб опанувати навички тайм-менеджменту, самостійної роботи з інформацією, виховати у собі відповідальність та автономність, а головне - НАВЧИТИСЯ НАВЧАТИСЯ.

Кожна дисципліна передбачає час для самостійного навчання!

До самостійного навчання входить: робота з літературою та самостійне закріплення лекційного матеріалу; домашні завдання; робота з додатковою літературою, яка не розглядається на заняттях, але вивчення якої підвищить ваш професійний рівень та за знання якої ви, навіть, зможете отримати додаткові бали.

Індивідуальна траєкторія навчання
Відповідно до Положення про організацію освітнього процесу
Положення про формування переліку та обрання навчальних дисциплін студентами
ви зможете сформувати індивідуальну освітню траєкторію через механізм індивідуальних навчальних планів.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН складається на кожний навчальний рік і містить.
ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ формується за рахунок:
  • навчальних дисциплін за вибором студента,
  • обрання баз практик (виробнича, передатестаційна),
  • обрання об’єкту і предмету досліджень під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи,
  • написання наукової роботи,
  • можна підсилити деякі результати навчання через вибір завдань у рамках дисципліни.

Методика викладання
У викладанні дисциплін освітньої програми ми грунтуємось на таких принципах, як:
  • студентоцентроване навчання,
  • самонавчання,
  • проблемно-орієнтоване навчання,
  • навчання через практику,
  • навчання на основі досліджень.
Процес навчання передбачає кураторську допомогу студентам від викладача, закріпленого за студентською групою, а також індивідуальні консультації викладачів програми в університеті та в онлайн середовищі.

Навчання проводиться у вигляді лекцій, практичних занять із застосуванням інформаційних технологій та спеціалізованих професійних програм, а також інтерактивних методів взаємодії типу «викладач-студент» та «студент-студент».
Періодично відбуваються професійні зустрічі з науковцями, практиками-бухгалтерами та аудиторами. Практикується підхід «S2S» (student-to-student) та «G2S» (graduate-to-student), який полягає у систематичній передачі академічного та професійного досвіду студентам програми від інших студентів та випускників, які працюють за фахом.

Передбачена робота в групах, самостійна робота.

Викладачі активно застосовують метод кейсів, групового діалогу, дебатів, "світового кафе", mind maps. Також ми використовуємо технології Menti.com, Kahoot!

Аудиторне навчання поєднується з онлайн навчанням на платформі Moodle та у комунікаційному застосунку Teams.

Невід’ємним елементом викладання та навчання є робота з первинною документацією фінансового обліку, оподаткування та аудиту.

Більше 30% часу програми відведено на практичну підготовку проведення теоретичних досліджень, практичних спостережень на підприємстві та написання кваліфікаційної роботи з авторськими пропозиціями.

Академічна мобільність
Уявіть, що академічна мобільність - це дуже класна можливість для вас поїхати повчитися у інший університет України або інших країн, наприклад, на 1 семестр, а потім повернутися і перезарахувати ваші результати навчання на нашій кафедрі.

Викладачі освітньої програми разом з менеджерами університету надають студентам фахову та організаційну підтримку у реалізації мобільності.

Академічна мобільність за програмою передбачена у рамках угоди між Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка» та Державним університетом «Житомирська політехніка».

Слухач програми запрошується самостійно моніторити міжнародні пропозиції на сайті відділу міжнародної академічної мобільності та міжнародних проектів Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» http://projects.nmu.org.ua/ua/ або через будь-які інші зручні інформаційні ресурси.

Викладачі освітньої програми разом з менеджерами відділу міжнародної академічної мобільності та міжнародних проектів надають студентам консультаційну підтримку у частині фахового змісту та технічних параметрів при підготовці аплікаційних документів на отримання можливості міжнародної мобільності.

ПРОПОНУЄМО РОЗГЛЯНУТИ НАСТУПНІ ВАРІАНТИ МІЖНАРОДНОЇ МОБІЛЬНОСТІ НА НАЙБЛИЖЧИЙ ПЕРІОД.

1.  Вхідна та вихідна мобільність з метою неформальної освіти у країни-партнери: Польща, Грузія, Італія в рамках проєкту Erasmus+ (K2, зміцнення потенціалу у сфері молоді) FUTURE (2018 – 2021 р.р.).

Мобільність з метою неформальної освіти за цим проектом має тематику адаптації біженців та внутрішньо переміщених осіб у новому європейському суспільстві.

Знання та навички, які можна отримати за проектом відносяться до soft skills: знання про європейські цінності демократичного суспільства; навички міжкультурного спілкування англійською, критичного мислення, креативності, самопрезентації, тимбілдингу, тайм-менеджменту, толерантного сприйняття світу.

2.  Вихідна мобільність з метою отримання неформальної освіти до Технічного університету Дрездена у рамках проекту «Тандемпартнерство» з питань студентського самоврядування в університетах (до 2021 р.).

3.  Академічна вихідна мобільність за програмою може бути здійснена у рамках міжнародних угод між Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка» та:

-          Університетом Вітовта Великого (м. Каунас, Литва);

-          Вищою Банківською Школою (м. Вроцлав, Польща);

-          Університетом Марії Кюрі-Склодовської (м. Люблін, Польща);

-          Економічним університетом Кракова (м. Краків, Польща);

-          Казахським національним університетом ім. Аль-Фарабі (м. Алмати, Казахстан);

-          Університетом Карабюк (Туреччина);

-          Технічним університетом Дрездена (ФРН).

4.  Слухачі програми можуть подавати документи на отримання стипендій та грантів академічної, наукової та неформальної мобільності

-          Overseas Research Students Awards Scheme (ORSAS);

-          Програми післядипломних стипендій Chevening;

-          Німецької служби академічних обмінів DAAD для стажування, проходження практики, групових подорожей у ЗВО ФРН за фахом;

-          Програма Європейського університету Віадріна;

-          Стипендії ім. Фулбрайта для навчання в університетах Сполучених Штатів Америки / Fulbright Graduate Student Program;

-          Міжнародного Вишеградського фонду;

-          Фонду Бредлі;

-          Стипендійної програми GFPS;

-          Стипендій Copernicus;

-          Бюро з Академічних визнань та Міжнародних обмінів (Польща);

-      Стипендії від Центрального Європейського Університету (Будапешт, Угорщина).


Оцінювання та контроль
Форми контрольних заходів визначені у п. 3.3 «Положення про організацію освітнього процесу НТУ «ДП» https://www.nmu.org.ua/ua/content/activity/us_documents/Pologenie_pro_organiz_osvit_process_2019.pdf. 
Дидактичні принципи оцінювання, на основі яких викладач проектує види завдань контрольних заходів визначені у Положенні про оцінювання результатів навчання (https://www.nmu.org.ua/ua/content/activity/us_documents/Regulations_on_evaluation_of_educational_results.pdf ).

До контрольних заходів належать поточний та підсумковий контролі. Поточний контроль здійснюється для всіх видів аудиторних занять протягом терміну дисципліни з метою рівномірного визначення досягнення результатів навчання частинами (за розділом, темою).
Підсумковий контроль комплексно оцінює досягнення результатів навчання у формі диференційованого заліку або екзамену.

Якщо за поточний контроль студент набирає більше 60 балів, оцінювання за дисципліною дорівнює оцінці поточного контролю.

Якщо менше 60 балів або є бажання підвищити свою оцінку, студент повинен виконати комплексну контрольну роботу.

Політика оцінювання за кожною дисципліною, а також порядок повторного проходження контрольних заходів або оскарження результатів контрольних заходів представлені у силабусах дисциплін.

Стоп порушенням АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

Основними документами НТУ «ДП», які містять політику, стандарти і процедури дотримання академічної доброчесності є Кодекс академічної доброчесності, Політика забезпечення якості вищої освіти, Положення про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти НТУ «ДП», Положення про стейкхолдерів освітніх програм та інші документи, що розміщені на сторінці Відділу внутрішнього забезпечення якості вищої освіти http://www.nmu.org.ua/ua/content/infrastructure/structural_divisions/Internal_quality_higher_education/ .

Положення про порядок застосування заходів з врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб НТУ «ДП» http://www.nmu.org.ua/ua/content/activity/us_documents/Conflict%20of%20interest.pdf .

Списування, плагіат, фабрикація, фальсифікація, вчинення корупційних дій ЗАБОРОНЕНІ У НТУ "ДНІПРОВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" ТА ТЯГНУТЬ ЗА СОБОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОРУШНИКІВ.

Практика
Виробнича та передатестаційна практики на підприємствах складають 12 кредитів ЄКТС (13% всієї програми).
Кваліфікаційна робота - практикування компетентностей здобувача, як фахівця, дослідника та особистості - 18 кредитів ЄКТС.

Практика та кваліфікаційна робота є елементом індивідуальної траєкторії студента у частині бази та тематики практик, об’єкту дослідження.

Спочатку завдання виробничої практики дозволяють закріпити знання та навички теоретичного навчання, а після йде передатестаційна практика для збору інформації для кваліфікаційної роботи.

Цілі, зміст та тематика завдань практик обговорюється з роботодавцями, експертами та партнерами кафедри (перелік договорів https://oa.nmu.org.ua/ua/folder22/page1.php ). Однак, остаточно вони корегуються безпосередньо на місці практики під кураторством керівника від підприємства.

ПРОГРАМИ ПРАКТИК, ЗАВДАННЯ ТА ІНШІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ПОДАНО У СИЛАБУСАХ.

Дипломування
У Стандарті вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування» магістерського рівня передбачено форму атестації у вигляді публічного захисту кваліфікаційної роботи. Тому здобувач може атестуватися за ОПП шляхом написання та прилюдного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи. Процес атестації: створення екзаменаційних комісій, повноваження учасників тощо регулюється Положенням про організацію атестації здобувачів вищої освіти НТУ «ДП »https://www.nmu.org.ua/ua/content/activity/us_documents/Regulations_on_the_organization_of_attestation.pdf .

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРОЦЕС АТЕСТАЦІЇ ОПИСАНО У СИЛАБУСІ.


Як вирішуються конфлікти?

В НТУ «ДП» побудована система виявлення, протидії та запобігання корупції, врегулювання конфліктних ситуацій, у т.ч. пов'язаних з сексуальними домаганнями та дискримінацією.

Регулюють ці питання:
  • Статут НТУ «ДП» (наказ МОН України від 29.03.2018, № 294);
  • Антикорупційна програма від 2017;
  • Положення про порядок застосування заходів з врегулювання конфліктів та спорів (суперечок) у діяльності співробітників та студентів НТУ «ДП» 2019;
  • Положення щодо протидії булінгу (цькуванню) у НТУ «ДП 2019;
  • Положення про політику попередження і боротьби із сексуальними домаганнями у НТУ «ДП» 2019;
  • Положення про порядок застосування заходів з врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб НТУ «ДП» 2019. 
Всі ці документи знаходяться ТУТ.

Антикорупційна програма визначає правила і процедури щодо виявлення, протидії та запобігання корупції не нижчі передбачених ЗУ «Про запобігання корупції» та Типовою антикорупційною програмою Нацагентства з питань запобігання корупції.

Положенням про політику попередження і боротьби із сексуальними домаганнями у НТУ «ДП» в університеті засуджується гендерне насильство, у т.ч. сексуальні домагання на робочому місці та в освітньому процесі. В НТУ «ДП» діє постійна комісія з попередження і боротьби із сексуальними домаганнями. До неї або до ректора або до голови Ради студентів можна звернутися письмово зі скаргою.

Основною метою Положення щодо протидії булінгу (цькуванню) в НТУ «ДП» є психологічне, фізичне, економічне забезпечення та підвищення ефективності освітнього процесу, формування негативного ставлення до булінгу, захист психологічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників. Основними функціями щодо протидії булінгу є: діагностика, корекція, реабілітація, профілактика, психологічна просвіта. Свідок булінгу має звернутися до ректора, який призначає відповідну комісію, яка розглядає факти конфлікту і у разі встановлення булінгу повідомляє Національну поліцію України та Службу у справах дітей.

Про порушення правил Антикорупційної програми НТУ «ДП» та вчинення правопорушень за процедурою необхідно повідомити Уповноваженого НТУ «ДП» з нагляду та контролю за дотриманням Антикорупційної програми.



Кар'єрний шлях
Види економічної діяльності за класифікатором ДК 009:2010:

 

Секція М, розділ 69 Діяльність у сферах права та бухгалтерського обліку, що включає діяльність з ведення бухгалтерських книг, бухгалтерського обліку й аудиту, складання податкових декларацій, а саме група 69.2 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування.


Цей вид діяльності включає облік комерційних операцій компаній та фізичних осіб, підготовку або аудит фінансових рахунків, перевірку рахунків та підтвердження їх точності, складання податкових декларацій для приватних осіб або підприємств, консультаційні послуги та послуги з представництва клієнтів у податкових органах;

 

Секція М, розділ 70 Діяльність головних управлінь (хед-офісів), консультування з питань керування, що включає консультаційні послуги та допомогу компаніям та іншим організаціям з питань управління, стратегічного й організаційного планування; фінансового планування та планування бюджету; кадрової політики, встановлення порядку та планування; планування виробництва; забезпечення контролю, а саме група 70.2 Консультування з питань керування, клас 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування.


Цей вид діяльності включає надання консультаційних послуг, управлінської та організаційної підтримки компаніям та іншим організаціям з питань керування, корпоративного стратегічного й оперативного планування, визначення напрямів розвитку бізнесу, управління змінами, зниження собівартості та інших фінансових питань, кадрової політики, стратегії виплат компенсацій і пенсій, планування виробництва та контролю. Надання комерційних послуг може включати консультування, управлінську й організаційну підтримку компаній і громадських організацій відносно: методики бухгалтерського обліку та правил, програм ведення звітності, процедур контролю виконання кошторису; консультування та підтримки компаній і громадських організацій у сфері планування, організаційних заходів, забезпечення ефективності та контролю, забезпечення інформації з питань управління тощо.


Професійна сертифікація
Після завершення навчання на наших освітніх програмах професійна кваліфікація не присвоюється.

Однак, освітні програми кафедри розроблені у повній відповідності до СВО 071 «Облік і оподаткування» магістра 2019 р., який, у свою чергу, під час визначення нормативних компетентностей та результатів навчання спирався на вимоги Міжнародних стандартів професійної освіти бухгалтерів (International Accounting Education Standards Board (IAESB).

Тому перелік компетентностей та результатів навчання гармонізований з вимогами IAESB, які визначають обов’язкову  наявність технічних компетентностей за 11 сферами (предметними областями), професійних  навичок (інтелектуальні, міжобистісні, особистісні, організаційні) та професійних цінностей, етики і поведінки.

Рекомендуємо вам звернути увагу на наступні організації та іспити для професійної сертифікації:
  • Ппроект програми іспиту при атестації аудиторів (проект Наказу Міністерства фінансів України «Про порядок складання іспитів при атестації аудиторів»).
  • Аудиторська Палата України
  • ACCA
  • IASB
  • IFA
  • AICPA


Випускники
Дорогі вступники! Ваше студентське життя у НТУ "Дніпровська політехніка" - це:
  • Бал випускників
  • Ярмарок можливостей
  • Студентське самоврядування
  • Міжнародні проекти
  • Інтернаціоналізація
  • Наукова активність
  • Арт-таланти
  • Спорт
  • Волонтерство
  • Team-building
Запрошуємо вас розкрити себе і свої таланти!



Презентация1.jpg

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт